Välkommen till min nya blogg!

Välkommen hit! Den här bloggen är mest en träning inför den blogg som Jackson Ndlovu och jag ska starta, som kommer att handla om Edward Ndlovu Memorial Trust Library in Gwanda Zimbabwe.
Vad händer på biblioteket i det dagliga livet, lite från skolorna som finns runt Gwanda . Vill ni se hur biblioteket startade så kan ni kolla vår gamla hemsida:
http://www.gwanda.se/lib. Finns i både svensk och engelsk version.

Annars kommer nog bloggen här att visa bilder på mina stickningar, väskor och lapptäcken. Ibland är de till salu och just nu kommer jag lägga ut hela lagret med väskor som jag tänker rea ut för 100kr stycket. + porto om jag ska skicka dem.

En och annan bokrecension kommer jag också att lägga ut. Varning: jag läser mest barn- och ungdomsböcker eftersom jag är skolbibliotekarie.

Väl mött! Råd och kommentarer mottages tacksamt!
Kersti

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack tack, jag har också en nästan helt ny blogg

2009-05-08 @ 19:22:17
URL: http://hannakarinsahlin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej Kersti!



Grattis till din bloggpremiär och välkommen i gänget :-D



Kramisar Pernilla

2009-05-08 @ 21:12:46
Postat av: karolina

ännu en blogg att följa:) kul!!! kram K

2009-05-10 @ 10:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0